TOP OUTLET PARK
TOP OUTLET PARK DUGOPOLJE

Adresa:
Ulica Sv. Leopolda Mandića 17, 21204 Dugopolje, Hrvatska
Radno vrijeme:
PON – SUB: 9 – 21:00 SAT
NED: 10 – 18 SAT
Kontakt:
mornar.teo@gmail.com
Top outlet park Dugopolje prvi je outlet centar u Dalmaciji koji se proteže na tri etaže koje su međusobno povezane pokretnim stepenicama i liftom. Kapacitet parkirališta je 150 parkirnih mjesta. Centar je smješten u srcu gospodarske zone Podi pokraj Calzedonia outlet i Nike factory outlet
Svojim kupcima nudi široku paletu poznatih robnih marki po bitno povoljnijim cijenama. Tokom cijele godine očekuju Vas popusti od minimalno 30% pa do 70%.
Zašto odabrati Top outlet park?
Specifičnost outleta
Razvoj outleta u Europi započnje devedesetih godina s tendencijom daljnjeg rasta. Prodaja robe u outletu ne konkurira prodaji redovne robe u trgovačkim centrima i jezgrama velikih gradova, prvenstveno jer je izdvojena van grada.
Kupci preferiraju ovaj način prodaje jer dolaze do kvalitetnog proizvoda poznatih svjetskih brandova uz daleko nižu cijenu nego u redovnoj prodaji.
Trgovci se na ovaj način rješavaju prošlogodišnjih kolekcija, ostvarajući novi dotok novca.
Dugopolje kao top lokacija
Hrvatski poslovni magazin Leader, izdvojio je Dugopolje kao TOP 10 lokacija za poslovanje u Hrvatskoj. 150 velikih i malih tvrtki nalazi se u 77 objekata s 3100 zaposlenik, čiji se broj stalno povećava kako nove tvrtke otvaraju svoje objekte na tom području. U posljednje vrijeme uz gospodarske objekte, niče i kolektivna i individualna stanogradnja.
Geografski položaj
Outlet centri se razvijaju u cijeloj Europi u blizini velikih gradova na izlazu s autocesta, stoga je Dugopolje idealno geografski smješteno, 12 km od Splita te na izlazu s auto-puta Zagreb-Ploče. Pokriva široko područje od Zadra do Dubrovnika, a ta regija trenutno ima cca 800.000,00 stanovnika. Auto putom iz Šibenika se stigne za 30 minuta; iz Zadra za 60 minuta a iz Dubrovnika 2,5 sata.
Turizam
S obzirom na poziciju bitno je izdvojiti i posebnu skupinu kupaca, koja će zasigurno svake godine rasti – turiste. Dalmacija, a posebno Split poslijednjih godina doživljaju turistički procvat. U skladu s tim i Općina Dugopolje je počela razvijati svoj turistički identitet.
Kapitalno najznačajnija investicija je Aquapark, čijim dovršetkom izgradnje Dugopolje definitivno postaje prepoznatljiva destinacija u široj regiji. Plan je ponuditi puno zabave za djecu i odrasle, restorane, kafiće, trgovine, suvenirnice i sl.