TOP OUTLET PARK

TOP OUTLET PARK DUGOPOLJE

Adresa:

Ulica Sv. Leopolda Mandića 17, 21204 Dugopolje, Hrvatska

Radno vrijeme:

PON – SUB: 9 – 20:00 SAT
NED: 10 – 18 SAT

Kontakt:

+385(0)98 9809 520; info@top-outlet.hr

Top outlet park Dugopolje prvi je outlet centar u Dalmaciji koji se proteže na tri etaže koje su međusobno povezane pokretnim stepenicama i liftom. Kapacitet parkirališta je 150 parkirnih mjesta. Centar je smješten u srcu gospodarske zone Podi pokraj Calzedonia outlet i Nike factory outlet
Svojim kupcima nudi široku paletu poznatih robnih marki po bitno povoljnijim cijenama. Tokom cijele godine očekuju Vas popusti od minimalno 30% pa do 70%.
Zašto odabrati Top outlet park?

Specifičnost outleta

Razvoj outleta u Europi započnje devedesetih godina s tendencijom daljnjeg rasta. Prodaja robe u outletu ne konkurira prodaji redovne robe u trgovačkim centrima i jezgrama velikih gradova, prvenstveno jer je izdvojena van grada.
Kupci preferiraju ovaj način prodaje jer dolaze do kvalitetnog proizvoda poznatih svjetskih brandova uz daleko nižu cijenu nego u redovnoj prodaji.
Trgovci se na ovaj način rješavaju prošlogodišnjih kolekcija, ostvarajući novi dotok novca.

Dugopolje kao top lokacija

Hrvatski poslovni magazin Leader, izdvojio je Dugopolje kao TOP 10 lokacija za poslovanje u Hrvatskoj. 150 velikih i malih tvrtki nalazi se u 77 objekata s 3100 zaposlenik, čiji se broj stalno povećava kako nove tvrtke otvaraju svoje objekte na tom području. U posljednje vrijeme uz gospodarske objekte, niče i kolektivna i individualna stanogradnja.

Geografski položaj

Outlet centri se razvijaju u cijeloj Europi u blizini velikih gradova na izlazu s autocesta, stoga je Dugopolje idealno geografski smješteno, 12 km od Splita te na izlazu s auto-puta Zagreb-Ploče. Pokriva široko područje od Zadra do Dubrovnika, a ta regija trenutno ima cca 800.000,00 stanovnika. Auto putom iz Šibenika se stigne za 30 minuta; iz Zadra za 60 minuta a iz Dubrovnika 2,5 sata.

Turizam

S obzirom na poziciju bitno je izdvojiti i posebnu skupinu kupaca, koja će zasigurno svake godine rasti – turiste. Dalmacija, a posebno Split poslijednjih godina doživljaju turistički procvat. U skladu s tim i Općina Dugopolje je počela razvijati svoj turistički identitet.

Kapitalno najznačajnija investicija je Aquapark, čijim dovršetkom izgradnje Dugopolje definitivno postaje prepoznatljiva destinacija u široj regiji. Plan je ponuditi puno zabave za djecu i odrasle, restorane, kafiće, trgovine, suvenirnice i sl.

TOP OUTLET PARK DUGOPOLJE GALERIJA